10 Ağustos 2016 Çarşamba

An ve Ölüm

Dinler neden ölüm fikrinden besleniyor ? Sadece herhangi bir andan sonra sonsuz ihtimalle gerçekleşecek anlardan birisini yaşayacaksın ve içinde bulunduğun an sonsuz ihtimalden sadece birisi olarak kalacak. Ölüm bilinmeseydi eğer dinden söz edebilir miydik ?

Düşünmek, Keşfetmek ve Sorgulamak

Düşünmek, keşfetmek ve sorgulamak üçünden biri eksik olunca tüm sistemler kısırdır.

Sevmek

insan bir şey bilinmezliği ve korkularını nasıl olursa olsun ne kadar azaltıyorsa o ölçüde seviyor o şeyi. evi, arabayı, öfkeyi, seksi, ölmeyi, savaşı, öldürmeyi, ortamlarda sevilen olmayı, intertneti, çocuğu, anneyi, sevgiliyi, dostu, kelebeği, rüyayı, heyecanlanmayı, sevmeyi, güvenmeyi akla gelebilecek her şeyi. var olan tüm değerlerden sıyrılıp bakılınca çok normal ve doğal.

9 Ağustos 2016 Salı

Deli

Kendi kendine konuşan adama deli diyorlar ama o adam sadece o kadar yalnız ki o kadar çok konuşcak şeyi ama kimsesi yok ki o yüzden duvarla kalemle kedi köpekle kendiyle konuşuyo o adam. Eee yani ? Hiç kimse olayları o adam bağlamında düşünmediği için o adamın üzerinde ortak bir deli yargısı oluşuyor. Belki de senin o adamın deli olduğunu düşünmen kadar delice bi düşünce yoktur. Hepimiz sonsuz ihtimalden sadece biriyiz ve sadece bir hayatımız var. Bunun değerli hale gelmesi için öz olan asıl olan kaygıların, çabaların, tutkuların, çekilen acıların, mutlulukların en temelinde ise yaşamın en azından bu kadar içi boş, basit ve kısır değerler üzerinden sürdürülmemesi gerekiyor. Varoluşunu sorgulamalı belki de insan. Çoğumuz neden yaşadığımızı bilmeden yaşamıyor bilmediğini de bilmeden yaşıyoruz. Mutlak iyi varsa onun için yaşayalım.

İnanç

Kafam iyiyken bu kadar umutlu oluyorum ve çok güzel düşünüyorum gerçekten çok iyi kuruyorum kafamda olayları
daha iyi konuşup daha özgüvenli hissedioyurm
çok kokuyorum kafam ayıkken
kendimi bildim bileli
alkolü o yüzden çok seviyorum uyuşturucuyu daha çok seviyorum
her şey korkutuyo hayatta beni
iyi şeyler bile
sürekli düşünüp planlayıp karar verip her şey mükemmel olsun diye uğraşıyorum hep
çünkü zarar görmekten korkuyorum
insanlarla arama o kadar çok o kadar çok duvar örüyorum ki
annem kardeşim babam o şu bu arkadaşım sevgilim
beni kimse bulamıyo
çünkü galiba onlar bana zarar verecek
kimseye güvenmedim hayatta
kendimden başka
bi ara bi tek allaha güvendiğimi sanıyodum
ama kendime güvenim de öyle hızlı azalıyor ki
en başından beri azaldı
kabullenme aşamasındayım
yani aşama değil bu
23 yıldır kabulleniyodum belki de bu bi süreç
kabullendikten sonra hayatı, kendimi bulup ona güvenmem lazım
ben hiç kimseyi kırmak istemedim hiçbir şeyi kıramadım bi hayvanı bi canlıyı bi insanı
yani yaptım evet ama ben yapmadı onu o ben korkusundan etrafa saldıran bendi
belki de beni incitmesinler diye kimseyi incitmedim ama benimkinde bir kötü niyet yok
benim gibi incinen insanları hep hissettim
bilmiyorum nasıl
bir şeyler var yani
onları daha çok sevdim hep içimde
biliyordum çünkü içini
ama onlara bile güvenim kalmamıştı artık çünkü güvenmek ne bilmiyordum
şimdi anladım ki onlarla olur olursa
yoksa yine bu haya
ben seçmedim ama bu hayat
keşke amip mantar kelebek kuş balık uzaylı olsaydık ama hayt bu
artık birilerini sevmeyi öğrenmek istiyorum
o ördüğüm duvarları yıkmak istiyorum
yavaş yavaş olucak ama olacak
inanıyorum güzel insanlar var

Midnight Atrophy

video

Sanmak

Şimdi bazı insanlar kendilerini tanımlıyorlar ya özgüvenli bir insanım, lider vasıflıyım, saygılıyım, problem çözme yeteneğim yüksek, duygusal zekam çok yüksek diye ulan kimin lideri, ne lideri ? kime saygı, neden saygı? ne problemi ? hangi duygular, kime göre zeka ? nasıl insanlar bu kadar kendinden emin kendileri hakkında çıkarımlar yapıp bunu satıyorlar ? Bir kere en başında bu enlerin, liderliğin, saygının, yükseğin, zekanın kriterleri ne ve sen bunlar hakkında nasıl kendi bilincinle yargıya varabilirsin ? Değerli hissetmek iyi hissetmek güzel hissetmek için değil her şeyi iyiyi kötüyü çirkini hissetmek için değerler oluşturmuşuz kendimize.